O Jonny Edgar είναι ο φετινός πρωταθλητής του FIA ADAC F4 Championship

O Jonny Edgar είναι ο φετινός πρωταθλητής του FIA ADAC F4 Championship

Δραματικό φινάλε είχε το φετινό Γερμανικό Πρωτάθλημα της F4, με τα μονοθέσια που εφοδιάζονται με τους κινητήρες της Abarth. Στην πίστα του Oschersleben, ο Βρετανός Jonny Edgar -μόλις στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς- εξασφάλισε τον τίτλο του Πρωταθλητή, επικρατώντας του Αμερικανού Jak Crawford με διαφορά μόλις 2 βαθμών. Και οι δύο οδηγοί αγωνίστηκαν με τα χρώματα της  Van Amersfoort Racing .

Ο Edgar έφτασε στον τελευταίο γύρο του θεσμού με διαφορά 23 βαθμών μπροστά από τον Crawford, διαφορά που εξανεμίστηκε μόλις στον πρώτο αγώνα από τους τρεις αγώνες του Σαββατοκύριακου. Μια επαφή του Edgar με το Crawford προκάλεσε κλατάρισμα σε ένα από τα ελαστικά του Βρετανού, αφήνοντας τον εκτός βαθμολογίας, ενώ την ίδια στιγμή ο Αμερικανός κατακτούσε τη νίκη. Έτσι ο Crawford εξανέμιση τη διαφορά που είχε χτίσει ο αντίπαλος του, περνώντας 2 βαθμούς μπροστά του.

Ο δεύτερος αγώνας του τελευταίου γύρου του Πρωταθλήματος «χαμογέλασε» και πάλι στον Crawford που κέρδισε τον αγώνα μετά από σκληρή μάχη με τον Βρετανό, τερματίζοντας μπροστά του με διαφορά μόλις 115χλστ. του δευτερολέπτου.

Ο τρίτος αγώνας που έκρινε το τελικό αποτέλεσμα ξεκίνησε με τους δύο διεκδικητές να εκκινούν από την 4η σειρά. Ο Edgar πραγματοποιώντας εκπληκτική εκκίνηση τερμάτισε στη 2η θέση, με τον Crawford να τερματίζει μόλις 6ος και να χάνει τον τίτλο μόλις για 2 βαθμούς.  

Ο γεννημένος στις 13 Φεβρουαρίου του 2004, Jonny Edgar, κατοικεί στη Βορειοδυτική Αγγλία και τη φετινή χρονιά κέρδισε τους 6 από τους συνολικά 21 αγώνες του FIA ADAC F4 Championship powered by Abarth.

Ο νέος Πρωταθλητής δήλωσε μετά την κατάκτηση του τίτλου: «Είμαι ενθουσιασμένος που κατέκτησα τον τίτλο, αν και ο τελευταίος αγώνας ήταν εξουθενωτικός. Οδήγησα την κούρσα του Πρωταθλήματος από την αρχή της χρονιάς μέχρι και χθες. Η διαφορά από τον Jak Crawford ήταν πολύ μικρή και πάλεψα σκληρά για να τα καταφέρω. Δεν ήταν καθόλου εύκολη προσπάθεια. Παρά το γεγονός ότι ταλαιπωρήθηκα -όπως όλοι- από τη φθορά των ελαστικών, κατάφερα να διατηρήσω ένα γρήγορο ρυθμό και τελικά να κερδίσω τις θέσεις που χρειαζόμουν για να εξασφαλίσω τον τίτλο.»