Πέντε αστέρια για το νέο Renault CAPTUR

Πέντε αστέρια για το νέο Renault CAPTUR

Ως πρωτοπόρος στην κατηγορία των compact SUV (B-SUV), το Renault CAPTUR, από την ημέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013, έχει πουλήσει πάνω από 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα σε 90 χώρες. Έτσι, έγινε πολύ γρήγορα το best-seller της κατηγορίας, τόσο στη Γαλλία, όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Το All-new Renault CAPTUR επανέρχεται εντελώς καινούριο, ενισχύοντας ταυτόχρονα το κορυφαίο DNA του, στο οποίο οφείλει την επιτυχία του. Το νέο μοντέλο βασίζεται στη νέα, αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B του Groupe Renault, που του επιτρέπει να είναι εξηλεκτρισμένο, πάντα δικτυωμένο και εξοπλισμένο με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης. Έτσι ανταποκρίνεται στους τρεις πυλώνες της κινητικότητας του αύριο, όπως αυτοί παρουσιάζονται στο στρατηγικό πλάνο «Drive the Future» (2017-2022) του Groupe Renault. 
Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της νέας πλατφόρμας, εξοπλίζεται με την πιο ολοκληρωμένη παλέτα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, Renault EASY DRIVE, με τις περισσότερες τεχνολογίες ασφαλείας να αποτελούν μέρους του βασικού εξοπλισμού όλων των εκδόσεών του. Η πληρότητα και η αποτελεσματική λειτουργία των σύγχρονων τεχνολογιών ασφαλείας, που πλαισιώνουν την ενισχυμένη δομή και την κατασκευή του συνόλου που είναι προσεγμένη στη λεπτομέρεια, του εξασφάλισαν την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων στις δοκιμές ασφαλείας του ανεξάρτητου οργανισμού αξιολόγησης νέων ευρωπαϊκών μοντέλων, Euro NCAP.

Υποβοήθηση σε αυτοκινητόδρομο και μποτιλιάρισμα
Πρόκειται για ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης 2ου επιπέδου που βελτιώνει αισθητά το επίπεδο άνεσης στην οδήγηση. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο EDC, το σύστημα ελέγχει την ταχύτητα του αυτοκινήτου και διατηρεί τις αποστάσεις ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα φροντίζοντας ταυτόχρονα να διατηρεί το αυτοκίνητο στο μέσον της επιλεγμένης λωρίδας κυκλοφορίας.

Adaptive Cruise Control
Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο EDC, το σύστημα διατηρεί αυτόματα μία ελάχιστη απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Αυτή η απόσταση – ή καλύτερα ο χρόνος που μεσολαβεί για την κάλυψή της – μπορεί να ρυθμιστεί από τον οδηγό.

Αυτόματη εναλλαγή φώτων υψηλής σκάλας
Το σύστημα αλλάζει αυτόματα μεταξύ φώτων πορείας και προβολέων, ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας και φωτεινότητας του περιβάλλοντος.

Ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης
Βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις του All-new Renault CAPTUR, το σύστημα ενεργού φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με λειτουργία αναγνώρισης ποδηλατών και πεζών ακόμα και το βράδυ, μεγιστοποιεί το επίπεδο ασφαλείας προειδοποιώντας τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις και έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει και τα φρένα σε περίπτωση που δεν υπάρξει η αντίδραση από εκείνον.

Αναγνώριση πινακίδων οδικής σήμανσης και ενημέρωση τήρησης ορίων ταχύτητας
Βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις του All-new Renault CAPTUR, το σύστημα ενημερώνει τον οδηγό για τα όρια ταχύτητας και προτρέπει για την τήρησή τους. Επίσης, συνδυάζει τη λειτουργία ανάγνωσης των πινακίδων οδικής σήμανσης με τα δεδομένα του GPS για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια.

Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα και υποβοήθησης διατήρησης πορείας
Βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις του All-new Renault CAPTUR, το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό και διορθώνει την πορεία του αυτοκινήτου σε περίπτωση που αυτό διασχίσει τη διαγράμμιση των ορίων μίας λωρίδας, χωρίς προηγουμένως να έχει ενεργοποιηθεί το αντίστοιχο φλας.

Προειδοποίηση τυφλού σημείου
Με τη χρήση ραντάρ, καταγράφει την ταχύτητα και τη θέση των αυτοκινήτων που βρίσκονται στις τυφλές γωνίες του οδηγού.

Ενεργή λειτουργιά εντοπισμού αυτοκίνητου όπισθεν
Ακόμα μία καινοτομία στη γκάμα της Renault, αυτό το βοήθημα οδήγησης χρησιμοποιεί ραντάρ για να προειδοποιήσει τον οδηγό του All-new Renault CAPTUR ότι πιθανόν να έρχεται όχημα από πίσω του, όταν αυτός βγαίνει με όπισθεν από ένα παρκινγκ.

Κάμερα 360ο
Τέσσερις κάμερες καταγράφουν εικόνες περιφερειακά του αυτοκινήτου, εμφανίζοντας τες σε μια ενιαία αποτύπωση, ενημερώνοντας τον οδηγό για τα εμπόδια που βρίσκονται γύρω από αυτό.

Υποβοήθηση στάθμευσης
Σύστημα που βοηθά το παρκάρισμα σε θέσεις παράλληλα ή σε σειρά. Με το Easy Park Assist, οι αισθητήρες καθοδηγούν αυτόματα τις κινήσεις του τιμονιού και ο οδηγός απλώς χειρίζεται το γκάζι, το φρένο και το κιβώτιο, κάνοντας κάθε ελιγμό παρκαρίσματος εύκολο και ακριβή.

Ασφάλεια πέντε αστέρων από τον Euro NCAP
Στα πιο πρόσφατα και πιο σκληρά τεστ αξιολόγησης ασφαλείας νέων μοντέλων, από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP, το All-new Renault CAPTUR κατάφερε να αποσπάσει την κορυφαία διάκριση 5 αστέρων. Έτσι απέδειξε περίτρανα την κορυφαία ασφάλεια που μπορεί να προσφέρει σε ενήλικες επιβάτες, παιδιά αλλά και στους πεζούς, καθώς και την πλήρη και αποτελεσματική γκάμα τεχνολογιών υποβοήθησης οδήγησης που διαθέτει ως βασικό εξοπλισμό σε όλες του τις εκδόσεις, όπως αναλύσαμε παραπάνω. Βασισμένο στην ολοκαίνουρια πλατφόρμα CMF-B,  στην οποία βασίζεται και το All-new CLIO (Best in Class 2019 Euro NCAP), το All-new CAPTUR μπαίνει στο πάνθεον με τα ασφαλέστερα σύγχρονα μοντέλα, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Η εξελιγμένη δομή του, τα ανασχεδιασμένα καθίσματά του και οι νέες ζώνες ασφαλείας που εξασφαλίζουν κορυφαία υποστήριξη του σώματος των επιβατών με πυροτεχνικούς προεντατήρες και περιοριστές δύναμης, συνηγορούν προς αυτή την κατεύθυνση. Παράλληλα, η τεχνολογία καθισμάτων Fix4sure εμποδίζει το φαινόμενο του «υποβρυχίου» κατά το οποίο το σώμα γλιστράει κάτω από τη ζώνη σε περίπτωση σύγκρουσης, ενώ τα παιδικά καθίσματα τοποθετούνται εύκολα και με ασφάλεια στις βάσεις isofix. Φυσικά, το All-new CAPTUR επωφελείται από μία πλούσια γκάμα εξοπλισμού ασφαλείας: 6 αερόσακοι,  ABS με σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος ανάγκης, κάμερα και ραντάρ (για την ακριβή και αποτελεσματική λειτουργία όλων των συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, όπως, μεταξύ άλλων, το Ενεργό Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης που αναγνωρίζει πεζούς και ποδηλάτες ακόμα και το βράδυ), ρυθμιστής & περιοριστής ταχύτητας, προειδοποίηση μη χρήσης για όλες τις ζώνες ασφαλείας, λειτουργία e-call, φώτα LED Pure Vision στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, αυτόματα φώτα και ηλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέπτης. Τέλος, η εξελιγμένη πλατφόρμα του, του δίνει τη δυνατότητα να κάνει χρήση τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 (Highway & Traffic Jam Companion).