Peugeot 508 Sedan και SW: Απειλή στη Γερμανική κυριαρχία

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Peugeot
Μοντέλο 508
Peugeot 508 Sedan και SW: Απειλή στη Γερμανική κυριαρχία

Ένα από τα πιο ελκυστικά αυτοκίνητα, το Peugeot 508 ανανεώνεται με αλλαγές μέσα και έξω. Το μεσαίο sedan και wagon έχει τώρα το ανασχεδιασμένο σήμα με το λιοντάρι, η νέα εταιρική μάσκα, η οποία πλαισιώνεται από πιο λεπτούς προβολείς. Διαθέτοντας τεχνολογία matrix LED, τα πιο κομψά φώτα ενσωματώνουν τη γνωστή υπογραφή… τριών νυχιών για τα φώτα ημέρας σε ένα ενιαίο κομμάτι.

Στο πίσω μέρος, τα full-LED πίσω φώτα διατηρούν το ίδιο μοτίβο (με τα τρία νύχια) αλλά σε άλλο σχέδιο. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν από τρία νέα χρώματα (Okenite White, Titanium Grey, Eclipse Blue), τρία επίπεδα εξοπλισμού (Allure, GT, Peugeot Sport Engineered) και πολλά σχέδια σε ζάντες αλουμινίου (από 17 έως 20 ίντσες). Μάλιστα στην κορυφαία έκδοση (PSE), η γαλλική μάρκα τοποθετεί ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.

Εσωτερικό

Μπαίνοντας στο εσωτερικό, τα νέα 508 Sedan και SW μοιράζονται ένα αναβαθμισμένο  σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10 ιντσών, αλλά και έναν επανασχεδιασμένο επιλογέα ταχυτήτων για το πρότυπο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Ο τελευταίος θα είναι ίδιος σε όλη τη γκάμα. Ανάλογα με τον κινητήρα, υπάρχουν προγράμματα οδήγησης (Electric, Eco, Hybrid, Normal, Sport, 4WD) και ρυθμίσεις ανάρτησης (Normal, Sport, Comfort). Πίσω από το μικρό (σήμα κατατεθέν) τιμόνι βρίσκεται ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12 ιντσών.

Εξοπλισμός

Από τον εξοπλισμό δεν λείπει κάτι και θα βρείτε από: Θερμαινόμενο παρμπρίζ και ηλεκτρικό άνοιγμα στο πορτμπαγκάζ μέχρι σύστημα νυχτερινής όρασης και προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία stop & go.

Η Peugeot εξοπλίζει επίσης το 508 με κάμερες υψηλής ευκρίνειας για στάθμευση, μαζί με αναγνώριση οδικής σήμανσης και ενεργή προειδοποίηση αναχώρησης λωρίδας με διόρθωση χειρισμού. Υπάρχει επίσης ένα ηχοσύστημα Focal με 10 ηχεία και subwoofer.

Μοτέρ και συστήματα κίνησης

Όσον αφορά τους κινητήρες, η γκάμα ξεκινά με έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με turbo και ισχύ 130 ίππων. Για την Αφρική, τη Μέση Ανατολή και την Ασία, η Peugeot εξοπλίζει επίσης το 508 με έναν μεγαλύτερο τετρακύλινδρο 1,6 λίτρων απόδοσης 218 ίππων. Εναλλακτικά, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν τον τετρακύλινδρο turbodiesel 1,5 λίτρων με 130 ίππους.

Στη γκάμα θα είναι διαθέσιμες δύο εκδόσεις  plug-in υβριδικών συστημάτων με κίνηση στους εμπρός τροχούς, που συνδυάζονται με έναν βενζινοκινητήρα 150 ή 180 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 81 κιλοβάτ για συνδυασμένη ισχύ 180 ίππων και 225 ίππων, αντίστοιχα. Στο κορυφαίο 508 PSE έχετε έναν βενζινοκινητήρα 200 ίππων, έναν κινητήρα 81 kW συνδεδεμένο με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (στον εμπρός άξονα) και έναν κινητήρα 83 kW στον πίσω άξονα. Σε συνδυασμό, αυτά παράγουν 360 ίππους. Η τριάδα των μοντέλων PHEV χρησιμοποιεί μια μπαταρία 12,4 kWh την οποία μπορείτε να… γεμίσετε με έναν τυπικό φορτιστή 3,7 kW ή έναν προαιρετικό φορτιστή 7,4 kW, που διατίθεται στάνταρ στο PSE.

Η Peugeot θα βγάλει το 508 facelift στην αγορά αυτό το καλοκαίρι.