Porsche 911Special Experimental Project: Η 911 της περιπέτειας

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Porsche
Μοντέλο 911
Porsche 911Special Experimental Project: Η 911 της περιπέτειας

Η Porsche λέει πως η 911 Special Experimental Project, δεν θα μπει στη παραγωγή αλλά μάλλον οι Γερμανοί έχουν ανακαλύψει κάποιο κομμάτι της αγοράς ανοιχτό και δοκιμάζουν τις πιθανότητές τους για μία εκτός δρόμου 911.Τα δύο πρωτότυπα off-roaders έφτασαν σε μέγιστο υψόμετρο 6.007 μέτρα κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας τους.

Τα αυτοκίνητα δοκιμάστηκαν από μια ομάδα οδηγών με αρχηγό τον νικητή του Le Mans και ρέκορντμαν του Pikes Peak, Romain Dumas. Η τοποθεσία επιλέχθηκε ως μία από τις πιο δύσκολες στη γη και η δοκιμή τελείωσε μόνο όταν τοίχοι από πάγο και χιόνι εμπόδισαν την ομάδα να πάει πιο μακριά στο ηφαίστειο. «Υποθέτω ότι τα μόνα μηχανοκίνητα, που κινήθηκαν οπουδήποτε στον κόσμο ψηλότερα από εμάς σήμερα ήταν αεροσκάφη!» είπε ο Dumas μετά τη δοκιμή.

 Για να φτιάξει αυτά τα ειδικά πρωτότυπα, η Porsche ξεκίνησε με δύο αυτοκίνητα 911 Carrera 4S, με εξακύλινδρο (με απλό turbo) κινητήρα, που αποδίδει 449Ps (στο επίπεδο της θάλασσας). Η μοναδική μετατροπή αφορά το σύστημα ψύξης το οποίο τοποθετήθηκε ψηλότερα για να είναι προστατευμένο από τα δύσκολα σημεία της διαδρομής. Στο εσωτερικό, η ομάδα πρόσθεσε ένα roll cage, καθίσματα από ανθρακονήματα και ζώνες 6 σημείων.

 Η ανάρτηση και τα μεγάλα ελαστικά παντός εδάφους προστέθηκαν για να δώσουν στο αυτοκίνητο 350 mm απόσταση από το έδαφος. Προστέθηκαν χαμηλότερες σχέσεις μετάδοσης για καλύτερη… αναρρίχηση και προστέθηκε ποδιά από ανθρακονήματα κάτω από το πάτωμα του αμαξώματος για το προστατεύσει από τις πέτρες στην ανάβαση της πλαγιάς του ηφαιστείου.

 Επιπλέον, η ομάδα τοποθέτησε στα αυτοκίνητα το Porsche Warp-Connector, το οποίο σχεδιάστηκε αρχικά για τους αγώνες. Η συσκευή σχηματίζει έναν μηχανικό σύνδεσμο μεταξύ και των τεσσάρων τροχών για να τους κρατά συνεχώς σε κίνηση όταν το πλαίσιο και η ανάρτηση υφίσταται ακραία πίεση και έκταση.

 Μαζί με το χειροκίνητο κιβώτιο, τα μπλοκέ διαφορικά και το προηγμένο σύστημα steer-by-wire συνέβαλαν στην εξαιρετική πρόσφυση και τον έλεγχο. Επιπλέον, προστέθηκε ένας «εργάτης» στο μπροστινό μέρος της 911ενώ τα αμαξώματα τροποποιήθηκαν για να δημιουργηθεί χώρος για τους τροχούς και τα μεγάλα ελαστικά.

Παρά το γεγονός ότι η δοκιμή στέφθηκε με επιτυχία, η Porsche δεν αναφέρει σε τι στοχεύει το project. Αυτά τα πειραματικά οχήματα αναπτύχθηκαν με τη βοήθεια της Romain Dumas Motorsport. Πάντως η Porsche δεν αποκλείει ένα μοντέλο 911 off road παραγωγής, όχι όμως μία τόσο extreme 911.