Συνεχίζει με θερμικούς κινητήρες η Lamborghini

Συνεχίζει με θερμικούς κινητήρες η Lamborghini

Η Lamborghini εξελίσσει υβριδικούς διαδόχους τόσο της Huracan όσο και της Aventador , αλλά δεν πιστεύει ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για την κατασκευή ενός πλήρως ηλεκτρικού supercar. Όπως οι περισσότεροι από τους ανταγωνιστές της, η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία κατανοεί τη σημασία της ηλεκτροκίνησης και στα μέσα του 2021 επιβεβαίωσε ότι όντως θα κυκλοφορήσει ένα ηλεκτρικό μοντέλο το 2027 ή το 2028 . Αυτό που δεν γνωρίζουμε ακόμα είναι ποια μορφή θα έχει αυτό. Πάντως η εταιρία αναφέρει σε ανακοινώσεις της ότι θα είναι τέταρτο μοντέλο στην οικογένεια Lamborghini, αντί για την διάδοχο της Aventador, της Huracan ή της δεύτερης γενιάς Urus.

«Σχετικά με το super sport αυτοκίνητο, πιστεύουμε ότι αυτή τη στιγμή δεν είναι η κατάλληλη για ένα ηλεκτρικό μοντέλο, ούτε πιθανώς να είναι τα επόμενα πέντε, έξι χρόνια, γιατί τα αυτοκίνητα αυτά δεν πρέπει να έχουν το πρόσθετο βάρος της ηλεκτροκίνησης. Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι στην κατηγορία αυτή, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και τα υβριδικά συστήματα εξακολουθούν να είναι η καλύτερη επιλογή », είπε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής τεχνολογίας της Lamborghini, Rouven Mohr, κατά τη διάρκεια του 24ωρου αγώνα στην Daytona (Rolex 24 Hours of Daytona).

Αν και η ιδέα ενός ηλεκτρικού υπεραυτοκίνητου δεν έχει νόημα για τη Lamborghini αυτή την χρονική στιγμή, ο Mohr πρόσθεσε ότι υπάρχει θέση στην αγορά για ένα πιο προσανατολισμένο στον χρήστη ηλεκτρικό μοντέλο από τη μάρκα. Ο διευθύνων σύμβουλος της Lamborghini, Stephan Winkelmann, είχε προηγουμένως προτείνει το πρώτο ηλεκτρικό της μάρκας να έχει τη μορφή ενός 2+2 ή τετραθέσιου μοντέλου που κάθεται ψηλά από το έδαφος, προσφέροντας αρκετή απόσταση από το έδαφος. Αυτό έχει προκαλέσει εικασίες ότι το όχημα θα βασίζεται στην επερχόμενη αρχιτεκτονική Artemis του Ομίλου VW που θα υποστηρίξει το Audi A8 επόμενης γενιάς και το πρώτο EV της Bentley.