Το Megane RS Trophy-R ταχύτερο από το Honda Civic Type R

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Honda
Μοντέλο Civic
Power Train Βενζίνη
Το Megane RS Trophy-R ταχύτερο από το Honda Civic Type R

Το Honda Civic Type R και το Renault Megane RS, παλεύουν από την παρουσίασή τους για τα ρεκόρ ταχύτερου γύρου σε διάφορες πίστες σε όλο τον κόσμο. Η νέα γενιά (FL5) του Ιαπωνικού hot hatch στέφθηκε πρόσφατα «ο Βασιλιάς του Nurburgring» για τα αυτοκίνητα με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Παράλληλα ο τίτλος του δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο αφού ο Γάλλος αντίπαλος του βγαίνει από την παραγωγή, χωρίς να έχει προγραμματιστεί ο αντικαταστάτης του.

Ένα νέο video που γυρίστηκε περίπου 100+ km από την Πράσινη Κόλαση εστιάζει σε έναν άλλο θρυλικό χώρο - το Hockenheim. Εκεί το περιοδικό «Sport Auto» πίεσε το Civic Type R στην διαδρομή του Grand Prix, με τον Uwe Sener πίσω από το τιμόνι. Το τελευταίο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης της Honda που πωλήθηκε στην Ευρώπη πέρασε τη γραμμή τερματισμού σε 2 λεπτά και 1,4 δευτερόλεπτα. Ο χρόνος του ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο από τη Mercedes- AMG C43 του 2023 που δοκιμάστηκε από το ίδιο γερμανικό περιοδικό στις αρχές του μήνα.

Όμως πώς συγκρίνεται το Civic Type R με το Megane RS; Το τελευταίο τερμάτισε το γύρο σε 1 λεπτό και 59,2 δευτερόλεπτα σε μια προηγούμενη δοκιμή, στην οποία δοκιμάστηκε η σκληροπυρηνική έκδοση Trophy-R. Η Honda, πιθανότατα θα… οδηγήσει το Type R σε πολλές μεγάλες πίστες σε όλο τον κόσμο για να σημειώσει νέα ρεκόρ στο ίδιο πνεύμα με τον προκάτοχό του FK8. Με έναν εργοστασιακό οδηγό πίσω από το τιμόνι, ο χρόνος του γύρου στο Hockenheim-GP θα μπορούσε να βελτιωθεί.

Με τους ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων, η εποχή των κινητήρων επιδόσεων εσωτερικής καύσης έχει σχεδόν τελειώσει. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς άλλο αυτοκίνητο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς να κινείται γρηγορότερα σε μια πίστα από αυτά τα δύο.

Ενώ μια εποχή πρόκειται να τελειώσει, μια άλλη γεννιέται, δεδομένου ότι τα ηλεκτρικά hot hatches είναι ήδη εδώ. Το Abarth 500e παρουσιάστηκε και θα ακολουθήσει τον επόμενο χρόνο μια Alpine έκδοση του νέου Renault 5.