Τo νέο FIAT 500e ταξιδεύει στη Β. Αμερική

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Fiat
Μοντέλο 500e
Τo νέο FIAT 500e ταξιδεύει στη Β. Αμερική

Στο πλαίσιο του Los Angeles Auto Show 2022, ο κ. Olivier Francois, CEO της FIAT και Global Stellantis CMO, ανακοίνωσε τα σχέδια για το λανσάρισμα του νέου ηλεκτρικού FIAT 500e και στις αγορές της Β. Αμερικής.

Μετά τις αγορές της Ευρώπης, του Ισραήλ, της Ιαπωνίας και της Βραζιλίας, όπου το 500e είναι ήδη διαθέσιμο, το πρώτο τρίμηνο του 2024 το μοντέλο θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία και στη Β. Αμερική.

Αποτελώντας την αιχμή του δόρατος όσον αφορά στην πορεία εξηλεκτρισμού της μάρκας, το 500e θα ξεκινήσει την πορεία στη Β. Αμερική στις αρχές του 2024, δυναμώνοντας ακόμα περισσότερο την παρουσία της FIAT σε παγκόσμιο επίπεδο.

«Από το 1899, η FIAT έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στην εξέλιξη της κινητικότητας, όχι μόνο προσφέροντας οχήματα στο ευρύ κοινό, αλλά κυρίως δίνοντας λύσεις αναλύοντας τις τάσεις της αγοράς και τις ανάγκες της κοινωνίας», σημείωσε ο κ. Francois.

Σήμερα, η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μια περίοδο σημαντικών αλλαγών στο δρόμο προς τη βιώσιμη κινητικότητα. Η FIAT είναι η ιδανική μάρκα για να παίξει ένα σημαντικό ρόλο σε αυτή την επανάσταση στις Η.Π.Α., με το 500e να αποτελεί το ιδανικό όχημα για να γνωρίσει το ευρύ κοινό τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Γεμάτο στιλ, συμπαγές και Ιταλικό, είναι μια απόλυτη έκφραση της διαχρονικής μόδας. Σύμφωνα με τη FIAT, η πορεία της ηλεκτροκίνησης δεν αφορά μόνο σε τεχνολογικά χαρακτηριστικά, αλλά και ένα συνολικό επαναπροσδιορισμό της εμπειρίας του πελάτη και της διάδρασής του με το περιβάλλον. Η επίσημη παρουσίαση του 500e στη Β. Αμερική θα πραγματοποιηθεί στο Los Angeles Auto Show του 2023, με τη διάθεση του μοντέλου να ξεκινά αμέσως μετά, στις αρχές του 2024.

Η ανακοίνωση του νέου σταθμού στην εμπορική πορεία του ηλεκτρικού 500e συνοδεύτηκε με την παρουσία τριών μοναδικών αυτοκινήτων που βασίζονται στο μοντέλο και δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τρεις φημισμένες Ιταλικές μάρκες, τις Armani, Kartell και Bvlgari. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα που εγκαινίασαν τη νέα εποχή του θρυλικού μοντέλου, δεν αποτελούν απλά στιλιστικές προτάσεις, αλλά παράλληλα εκφράζουν με έναν πρωτότυπο τρόπο την ολιστική προσέγγιση προς μια βιώσιμη αυτοκίνηση.

Στην περίπτωση του 500 Giorgio Armani η ειδική βαφή του αμαξώματος ενεργοποιείται με την ηλιακή ακτινοβολία και καθαρίζει την ατμόσφαιρα από τη μόλυνση μέσω μια χημικής διεργασίας. Για αυτό το λόγο η βαφή έχει τη χαρακτηριστική χάραξη ώστε να μεγιστοποιείται η επιφάνεια επαφής της βαφής με τον αέρα, ενώ παράλληλα η υφή της θυμίζει ύφασμα. Αντίστοιχα στην περίπτωση του επίσης μοναδικού 500 Kartell η εκτενής χρήση πλαστικού από βιώσιμες πηγές συνδυάζει το κλασσικό στιλ του 500 με ένα μοντέρνο ύφος που συνθέτει το γυαλί το μέταλλο και το πλαστικό σε μια μονοχρωματική παλέτα. Ειδικότερα η βαφή του αμαξώματος έχει την αίσθηση χρωμίου, το οποίο όμως επιτυγχάνεται από υλικά και διαδικασίες παραγωγής που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον. Τέλος, το Β.500 “MAI TROPPO” αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας με την Bvlgari, μιας εταιρείας που επαναπροσδιόρισε με τις δημιουργίες της τον κόσμο του κοσμήματος σε παγκόσμια κλίμακα. Η ευαισθησία προς το περιβάλλον με απόλυτο στιλ και ποιότητα, επιβεβαιώνεται από την ειδική βαφή με ρινίσματα χρυσού που προέρχονται από την κατασκευή κοσμημάτων και με αυτό τον τρόπο αποκτούν μια δεύτερη, εξίσου λαμπερή ζωή. Η έννοια της επαναχρησιμοποίησης συναντάται και στο εσωτερικό, όπου στις επενδύσεις έχουν χρησιμοποιηθεί υφάσματα από τα διάσημα φουλάρια της Bvlgari.