To Subaru WRX TR είναι το νέο STI

To Subaru WRX TR είναι το νέο STI

Οι εικόνες teaser και οι διαρροές του Subaru WRX TR είναι πλέον ιστορία και μπορούμε επιτέλους να ρίξουμε μια πλήρη και επίσημη ματιά στο νέο επίπεδο εξοπλισμού του sport μοντέλου.

Το WRX TR έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στην εκδήλωση «Subiefest Florida», με αρκετές μηχανικές αναβαθμίσεις σε σχέση με το τυπικό WRX και έχει προγραμματιστεί να είναι στις εκθέσεις σε Ασία και Αμερική (δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα αν θα έρθει στην Ευρώπη) στις αρχές του επόμενου έτους.

Ξεκινώντας με τις μηχανικές τροποποιήσεις, το WRX TR έρχεται με πιο σκληρά ελατήρια και νέο set up στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης σε σύγκριση με το WRX. Η Subaru υπόσχεται καλύτερη απόκριση στο τιμόνι και καλύτερη οδική συμπεριφορά. Εδώ έχουν ρόλο και τα ελαστικά 245/35 R19 Bridgestone Potenza S007, που συμβάλλουν στην αύξηση της πρόσφυσης σε βρεγμένες και στεγνές συνθήκες. Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν και τα φρένα (από την Brembo) με εξαπίστονες μπροστινές δαγκάνες και διπίστονες πίσω όλες βαμμένες σε κόκκινο χρώμα, δίνουν βελτιωμένη αίσθηση ακινητοποίησης και αίσθηση στο πεντάλ σε σύγκριση με το κανονικό WRX. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, οι δίσκοι έχουν μέγεθος 340 mm μπροστά και 326 mm πίσω.

Η ισχύς προέρχεται από τον υπερτροφοδοτούμενο boxer κινητήρα 2,4 λίτρων της Subaru, ο οποίος αποδίδει 271 ίππους. Το σύστημα τετρακίνησης της εταιρείας παρέχει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς. Όσον αφορά τις βελτιώσεις στο στυλ, η έκδοση TR έχει νέα καθίσματα Recaro για τον οδηγό και τον συνοδηγό, με επένδυση σε μαύρο και γκρι υλικό Ultrasuede. Τα καθίσματα παρέχουν καλύτερη στήριξη, έχουν ανάγλυφα τα λογότυπα Recaro στην πλάτη του καθίσματος και το κάθισμα του οδηγού διαθέτει ηλεκτρική ρύθμιση οκτώ κατευθύνσεων.

Ίσως το πιο περίεργο σχεδιαστικό χαρακτηριστικό για το WRX TR είναι ότι λείπει η μεγάλη σταθερή αεροτομή (υπάρχει στα έξτρα στην αγορά της Αυστραλίας). Αντίθετα ως στάνταρ, υπάρχει μια ενσωματωμένη μικρή αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος.