Απαγόρευση στην κίνηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Απαγόρευση στην κίνηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Καθώς η Ευρώπη αντιμετωπίζει έναν κρύο χειμώνα και μια συνεχιζόμενη σύγκρουση στην Ουκρανία, η Ελβετία σχεδιάζει για τις πιθανές επιπτώσεις που θα μπορούσε να έχει η ρωσική εισβολή στην τροφοδοσία της. Η κυβέρνηση της Ελβετίας έχει προτείνει τον περιορισμό της χρήσης των ηλεκτρικών οχημάτων εάν η ηλεκτρική ενέργεια σπανίζει. Το γερμανικό Der Spiegel αναφέρει ότι ένα σχέδιο κανονισμού για περιορισμούς σε περίπτωση blackout μπορεί να επιδιώξει τον περιορισμό της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτή είναι, ωστόσο, μόνο μία από τις συστάσεις που πρέπει να εφαρμοστούν εάν η έλλειψη ηλεκτρικού ρεύματος της χώρας κλιμακωθεί στο τρίτο επίπεδο σοβαρότητάς της. Ωστόσο, προτού η έκτακτη ανάγκη για την παροχή ρεύματος φτάσει σε αυτό το επίπεδο, άλλα μέτρα θα έχουν ήδη τεθεί σε εφαρμογή. Τα ιδιωτικά νοικοκυριά, για παράδειγμα, θα κληθούν να περιορίσουν τη θερμοκρασία του νερού στα πλυντήρια τους στους 40° C, οι θερμάστρες βεράντας και άλλες πολυτέλειες θα απαγορευθούν, ενώ τα βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να εμφανίζουν βίντεο μόνο σε τυπική ευκρίνεια! Τα μέτρα βρίσκονται ακόμη στο προσχέδιο. Εάν επρόκειτο να συμβεί πραγματική έλλειψη ρεύματος, τα μέτρα θα αναπροσαρμόζονταν και μόνο τότε θα τεθεί σε ισχύ το διάταγμα. Ωστόσο, παραμένει μια ουσιαστική κίνηση, καθώς θα μπορούσε να κάνει την Ελβετία την πρώτη χώρα που θα επιβάλει περιορισμούς οδήγησης στα ηλεκτρικά οχήματα. Η πλειοψηφία της ενέργειας της Ελβετίας προέρχεται από υδροηλεκτρική ενέργεια, αλλά εισάγει επίσης ηλεκτρική ενέργεια από τη Γαλλία και τη Γερμανία. Το αλπικό έθνος απέχει πολύ από το να είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που εξετάζει τρόπους μείωσης της χρήσης ενέργειας αυτή τη στιγμή. Η Γερμανία, για παράδειγμα, έχει ήδη αποφασίσει ότι οι ιδιωτικές πισίνες δεν επιτρέπεται πλέον να θερμαίνονται με φυσικό αέριο ή ρεύμα. Εν τω μεταξύ, τα κτίρια γραφείων καλούνται να θερμαίνονται μόνο στους 19° C. Η τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας στη Γερμανία είναι τέτοια που ο επικεφαλής της VW υποστήριξε πρόσφατα ότι ολόκληρη η ήπειρος γίνεται λιγότερο ελκυστικό μέρος για την κατασκευή μπαταριών και ότι θα μπορούσε να χάσει μέρος της βιομηχανικής της απήχησης σε χώρες της Βόρειας Αμερικής, της Ασίας και της Βόρειας Αφρικής.