Porsche 911 GT3 R rennsport: Αγωνιστική και… μοναδική

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Porsche
Μοντέλο 911
Segment Sportscars
Power Train Βενζίνη
Porsche 911 GT3 R rennsport: Αγωνιστική και… μοναδική

Η GT3 R rennsport είναι αφιερωμένη στην αγωνιστική της ιστορία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η 911 GT3 R, δεν παίρνει άδεια κυκλοφορίας, αλλά ούτε μπορεί να συμμετέχει σε αγώνες. Είναι κάτι μοναδικό με άλλα λόγια η Porsche 911 GT3 R rennsport, είναι – με μια λέξη – άγρια.

Για την ιστορία, η Porsche αποκαλεί την 911 GT3 R rennsport με πεζό «r» . Αυτό είναι μια έντονη αντίθεση με το ίδιο το αυτοκίνητο, το οποίο δεν έχει απολύτως τίποτα πεζό. Για παράδειγμα, κάτω από αυτό το μεγαλύτερο πίσω φτερό (το οποίο απαιτεί πρόσθετα στηρίγματα έδρασης για να χειριστεί την κάθετη δύναμη που δημιουργεί) βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος κινητήρας 4,2 λίτρων. Είναι δανεισμένος από την αγωνιστική GT3, αλλά με διαφοροποιήσεις. Το μοτέρ είναι ρυθμισμένο να λειτουργεί με καύσιμο E25 και διαθέτει ειδικά έμβολα και εκκεντροφόρους άξονες. Ο λόγος συμπίεσης είναι υψηλότερος και μπορούμε μόνο να φανταστούμε πώς ακούγεται όταν στροφάρει στις 9.400 σ.α.λ.

Η Porsche έχει αφήσει το πίσω μέρος της rennsport σχεδόν ακάλυπτο για εξοικονόμηση βάρους. Εκεί που συνήθως υπήρχαν πάνελ και καλύμματα, τώρα βλέπετε γυμνά τα μηχανικά μέρη, τα οποία είναι αφιλτράριστα. Δείτε για παράδειγμα το σύστημα εξάτμισης, το οποίο μπορεί είτε να είναι εντελώς ανοιχτό είτε να εξοπλιστεί με σιγαστήρες και καταλυτικούς μετατροπείς για χρήση σε πίστες με περιορισμούς θορύβου. Το εξατάχυτο sequential κιβώτιο της GT3 R μεταδίδει τη δύναμη στους πίσω τροχούς.

Μιλώντας για τροχούς, αυτοί είναι κατασκευασμένοι ειδικά για αυτό το μοντέλο (18 ιντσών) από την BBS με ελαστικά Michelin (και αυτά ειδικά κατασκευασμένα για αυτό το αυτοκίνητο). Πλαίσιο και ανάρτηση προέρχονται από την αγωνιστική GT3, αν και η Porsche δίνει στην rennsport τη δική της ρύθμιση από το εργοστάσιο.

Το αμάξωμα είναι αναμφισβήτητα η μεγάλη ιστορία εδώ. Η Porsche λέει ότι μόνο το καπό και η οροφή είναι ίδια με της GT3 R. Το εμπρός μέρος είναι εμπνευσμένο από το αγωνιστικό μοντέλο, όπως οι ανασχεδιασμένοι αεραγωγοί και τα τεράστια αεροδυναμικά βοηθήματα. Προχωρώντας πιο πίσω, δεν θα δείτε πλαϊνούς καθρέφτες – αντίθετα, υπάρχουν κάμερες που δίνουν εικόνα στις οθόνες του ταμπλό της rennsport. Έχουμε ήδη μιλήσει για το πίσω φτερό, το οποίο θυμίζει ξεκάθαρα την εμβληματική 935/77. Στην πραγματικότητα, η Porsche βλέπει την 911 GT3R rennsport ως έναν σύγχρονο διάδοχο της 935, αλλά και ως ένα συλλεκτικό αντικείμενο. Έτσι, θα υπάρχουν επτά επιλογές χρωμάτων και τρία εξωτερικά σχέδια από τα οποία μπορούν να επιλέξουν οι αγοραστές.

«Η Porsche έχει διαμορφωθεί από την πλούσια ιστορία της», δήλωσε ο Thorsten Klein, υπεύθυνος για το project GT3 R rennsport.

Αν θέλετε και εσείς μία rennsport κινηθείτε γρήγορα και ετοιμαστείτε να δώσετε πολλά. Η Porsche κατασκευάζει μόνο 77 rennsports GT3 R και οι τιμές ξεκινούν από 950.000 ευρώ.