Το Volkswagen ID.7 έκανε πρεμιέρα στην έκθεση CES

Το Volkswagen ID.7 έκανε πρεμιέρα στην έκθεση CES

Η Volkswagen επέλεξε την έκθεση τεχνολογίας Consumer Electronics Show στο Λας Βέγκας για να δώσει τις πρώτες εικόνες και πληροφορίες για το πρώτο της ηλεκτρικό sedan το ID.7. Η έκδοση παραγωγής του ID.Aero concept θα κυκλοφορήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2023. Το αυτοκίνητο της παρουσίασης, ήταν καλυμμένο με ένα «έξυπνο» καμουφλάζ, αλλά αποκαλύφθηκε το εσωτερικό και λεπτομερώς μερικά από τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του μοντέλου που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB.

Σύμφωνα με την VW το ID.7 θα έχει μεταξόνιο 2.969 χλστ, που είναι 94 mm μακρύτερο σε σύγκριση με το Tesla Model 3 και 20 mm, πιο μακρύ από το Hyundai Ioniq 6 (οι θεωρητικοί αντίπαλοι του). Το μεταξόνιο του ηλεκτρικού sedan είναι επίσης 165 mm, μεγαλύτερο από ό,τι στο VW Passat με συμβατικό κινητήρα, με αποτέλεσμα μια πιο ευρύχωρη καμπίνα.

«Με το νέο ID.7, επεκτείνουμε τη γκάμα των ηλεκτρικών μας μοντέλων στις ανώτερες κατηγορίες», δήλωσε ο CEO Thomas Schafer.

Ως μέρος της προσπάθειας της VW για αναβάθμιση της τεχνολογίας, το ID.7, έχει μια νέα οθόνη αφής 15,0 ιντσών, φωτιζόμενους διακόπτες αφής, head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας και ακόμη και ψηφιακά ελεγχόμενους αεραγωγούς που προσαρμόζουν αυτόματα τις θερμοκρασίες του αυτοκινήτου ανάλογα με πόσο ζεστό ή κρύο είναι το εξωτερικό περιβάλλον. Τα φωνητικά χειριστήρια «Hello Volkswagen» θα είναι επίσης διαθέσιμα στο ID.7 για τον έλεγχο βασικών λειτουργιών.

Το ψηφιακό καμουφλάζ

Το εντυπωσιακό «ψηφιακό καμουφλάζ», που καλύπτει το εξωτερικό του ID.7 δεν θα είναι διαθέσιμο στους αγοραστές, δυστυχώς, αλλά είναι ενδιαφέρον. Στην πραγματικότητα είναι βαφή (τουλάχιστον 40 στρώσεις). Περίπου 22 περιοχές του οχήματος ηλεκτρίζονται κάτω από το ανώτερο στρώμα βαφής (χρησιμοποιώντας ηλεκτροφωταύγεια) για να δημιουργήσουν ένα μοναδικό σόου φωτός.

Προς το παρόν, στοιχεία όπως το μέγεθος της μπαταρίας και η ισχύς είναι ακόμα άγνωστα, καθώς και η τιμή, αλλά η VW λέει ότι το ID.7 θα έχει περίπου 700 χιλιόμετρα εμβέλειας στον πλούσιο ευρωπαϊκό κύκλο WLTP.

Η VW θα πουλήσει το ID.7 στην Κίνα και την Ευρώπη καθώς και στη Βόρεια Αμερική.