.jpg)
Η Volkswagen επιβεβαίωσε πως ηλεκτρικά μοντέλα της γκάμας ID. θα «πατήσουν» στην νέα πλατφόρμα MEB Plus και θα αποκτήσουν τον ίδιο τύπο μπαταρίας, αρχής γενομένης από το ID.2. Ο νέος τύπος μπαταρίας θα είναι από λίθιο-σίδηρο-φωσφορικό (LFP), ο οποίος θα είναι φθηνότερος από τον τύπο μπαταρίας νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC) που υπάρχουν στα τρέχοντα ηλεκτρικά οχήματα της εταιρείας. Το 2026 θα είναι μια χρονιά-ορόσημο για την γερμανική φίρμα, της οποίας όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα θα χρησιμοποιήσουν νέα πλατφόρμα και νέο τύπο μπαταρίας, με στόχο την μείωση της ακρίβειας. Επίσης, αυτός ο τύπος μπαταρίας και η νέα πλατφόρμα υπόσχονται φόρτιση της μπαταρίας από το 10% στο 80% μέσα σε 12min.
«Η αναβάθμιση σε MEB Plus έρχεται του χρόνου και θα λανσάρουμε τα συστήματα μπαταριών cell-to-pack με LFP. Αυτό θα είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά το κόστος για εμάς. Είναι πολύ σημαντικό, αλλά και στην απόδοση. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με αυτό. Όλα είναι στο σχέδιο. Θα εισάγουμε το MEB Plus σε όλα τα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των ID 3, ID 4, ID 7. Θα έχουν LFP. Μπορείτε να δείτε αυτή την κίνηση προς το LFP σε όλα τα μοντέλα, εκτός από τις εφαρμογές απόδοσης στο ανώτερο άκρο. Στο παιχνίδι όγκου, το LFP είναι η τεχνολογία. Θα ξεκινήσει με το ID 2 και στη συνέχεια θα επεκταθεί σε όλα τα μοντέλα.», δήλωσε ο CEO της VW, Thomas Schäfer.